util

10 obiceiuri alimentare care vă mențin sănătoși fără dietă

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Un studiu realizat recent a constatat că dieta pe termen scurt, de fapt, nu duce la îmbunătățirea greutății și a sănătății pentru majoritatea oamenilor. Mai mult, s- a constatat că dieta folosită de oamenii sănătoși,  poate fi de fapt dăunătoare.

Tot ce trebuie să faceți pentru a vă menține sănătoși și puternici este să încercați câteva modificări ale stilului de viață, inclusiv schimbări ale obiceiurilor alimentare.

Mănâncă încet și mestecă bine

Un studiu a constatat că persoanele care mănâncă rapid, cresc și mai mult în greutate decât cei care mănâncă încet. Mâncând lent și mestecând bine vă va face să vă simțiți plini, chiar și atunci când ați mâncat mai puțin. Pentru a obține acest obicei de a mânca încet, puteți începe prin a număra de câte ori mestecați fiecare mușcătură și creșteți treptat numărul dacă simțiți că nu mestecați suficient.

Beți apă regulat

Consumul de apă este esențial pentru sănătate. Apa înainte de masă vă poate ajuta să pierdeți în greutate  făcându-vă să vă simțiți plini, astfel încât să nu consumați calorii în exces. Un studiu a constatat că oamenii care au băut o jumătate de litru de apă cu 30 de minute înainte de masă au mâncat mai puțin și au pierdut cu 44% mai mult în greutate în comparație cu cei care nu au făcut-o.

Serviți mâncarea nesănătoasă în farfurii roșii

Acest lucru ar putea părea ciudat, dar un experiment a constatat că oamenii au băut mai puțin din cești de culoare roșie și au mâncat mai puțin din farfurii de culoare roșie, comparativ cu cei care au fost serviți cu aceleași lucruri în cupe și farfurii de culoare albastră. Un motiv probabil pentru acest lucru ar putea fi faptul că percepem culoarea roșie ca un semnal subtil de oprire.

Evitați băuturile dulci

Zahărul este principalul vinovat pentru o serie de probleme legate de sănătate, de la diabet și obezitate la boli de inimă. Consumând doar o cană de sifon, care conține aproximativ 52 g de zahăr, vă va determina să depășiți limita recomandată de zahăr zilnic de 37,5 grame pentru bărbați și 25 de grame pentru femei. În schimb, beți băuturi sănătoase cum ar fi ceai verde, cafea sau suc proaspăt stors de fructe.

Mâncați fără să fiți distrași

Acordând atenție mâncării fără a face altceva, vizionând la televizor sau jucând jocuri, vă va face să mâncați mai puțin și să consumați mai puține calorii. Veți fi, de asemenea, mai atenți să consumați alimente sănătoase dacă nu sunteți distras de împrejurimile dumneavoastră. O revizuire a 24 de studii a ajuns la concluziona  că persoanele care au fost distrase de la de masă au mâncat cu aproximativ 10% mai mult.

Mâncați două ouă pe zi

Un studiu publicat în Jurnalul Internațional al Obezității a constatat că,  micul dejun, combinat cu un consum de ouă, vă poate spori șansele de a pierde în greutate . Acest lucru se datorează faptului că, conținutul ridicat de proteine din ouă vă împiedică să vă fie foame pentru o perioadă mai lungă de timp.

Mâncați la micul dejun în fiecare zi

Având în vedere graba de dimineață, e posibil să mai sărim uneori de micul dejun sau să nu mâncăm destul. Această practică este în detrimentul sănătății noastre generale. Alimentația micului dejun nu numai că vă oferă energie amplă pentru a vă începe ziua, dar, de asemenea, scade șansele dumneavoastră de a obține diabet zaharat, de a câștiga greutate și de a dezvolta boli de inimă. Studiile au arătat că micul dejun ajută la scăderea în greutate. De fapt, mai mult de 75% dintre persoanele care au pierdut mai mult de 28 kg, au mâncat  o masă de dimineață în fiecare zi.

Alege să mesteci gumă dacă ți- e foame

Guma de mestecat de mentă fără zahăr vă poate ajuta să evitați foamea. Aroma de mentă omoară nevoia de a manca. O cercetare efectuată la Universitatea din Rhode Island a constatat că persoanele care mestecau gumă, consumau mai puține calorii la prânz și nu au compensat consumând mai târziu în cursul zilei.

Mâncați într- o lumină plăcută

Mâncarea în locuri bine luminate îi ajută pe oameni să aleagă alimente mai sănătoase. Conform cercetărilor efectuate la diferite universități americane, s- a constatat că persoanele care au luat masa în locuri luminoase au consumat cu 39% mai puține calorii decât persoanele care au mâncat în locuri slab luminate.

Mâncați mai mult de trei ori pe zi

În loc de 3 mese mari pe zi, este mai sănătos să consume 6 mese mai mici. Divizarea meselor scurtează intervalul dintre formatul de masă tradițional de mic dejun, prânz și cină. Este un fapt dovedit acum că, cu cât aștepți mai mult să mănânci, cu atât sunt mai mari șansele să exagerezi. Potrivit Dieteticianului Cleveland, Amy Jamieson-Petonic, „După aproximativ 3 ore fără alimente, zahărul din sânge începe să scadă. Și după 4 ore, corpul tău a digerat deja ceea ce ai trimis mai devreme. După ce ați depășit marcajul de 5 ore, zahărul din sânge începe să scadă, iar tu iei tot ce poți pentru a alimenta.

 

 

 

 

sursă text și foto brightside.me

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *