util

25 de beneficii ale consumului de cafea, demonstrate științific

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Există o mulțime de motive pentru care consumul de cafea poate fi sănătos sau nu. Acest articol însă, este pentru cei care continuă să caute motive pentru a bea cafea. Știm că este cel mai bun ceas deșteptător din zi, dar ce alte beneficii mai poate aduce?

1) Două cești de cafea pot reduce durerile musculare post-antrenament cu până la 48%, conform link .

2) Crește aportul de fibre. O ceașcă de cafea reprezintă o contribuție de până la 1,8 grame de fibre, din cele 20-38 grame recomandate pe zi, conform link.

3) Oferă protecția împotriva cirozei hepatice. Un studiu a arătat că atât cafeaua normală, cât și cafeaua decafeinizată au redus nivelul enzimelor hepatice ale consumatorilor de acest fel.

4) Reducere riscul apariției de diabet de tip 2. Cei care au consumat 6 sau mai multe cești de cafea pe zi au avut un risc de diabet zaharat cu 22% mai mic. Un alt studiu realizat la Harvard a arătat că riscul de diabet de tip II scade cu 9% pentru fiecare ceașcă de cafea consumată zilnic.

5) Scade  riscul de boală Alzheimer, conform link .

6)  Reduce riscul de sinucidere și depresie. Un studiu de 10 ani pe baza a 86 000 de asistente medicale de sex feminin a arătat un risc redus de sinucidere la băutoarele de cafea. Un alt studiu realizat de Școala de Sănătate Publică de la Harvard a constatat că femeile care beau 4 sau mai multe cești de cafea au fost cu 20% mai puțin susceptibile de a suferi de depresie.

7) Oferă protecție împotriva bolii Parkinson, conform studiilor.

8) Consumatorii de cafea au un risc mai mic de boli de inima, conform unui studiu realizat de cercetătorii coreeni.

9) Cafeaua întărește ADN- ul, conform unui studiu realizat de Jurnalul European de Nutriție.

10) Scade riscul de scleroză multiplă. Studiile recente au arătat că cel puțin 4 cești de cafea pe zi pot ajuta la protejarea împotriva dezvoltării acestei boli, conform unui studiu publicat în Jurnalul de Neurologie, Neurochirurgie și Psihiatrie.

11) Cafeaua reduce cu aproximativ 26%, riscul de cancer de colon., conform studiului.

12) Un consum de 1-3 căni de cafea pe zi poate reduce riscul apariției de cancer la ficat, conform unui studiu .

13) Scade riscul de a dezvolta gută, conform unui studiu realizat cu 50. 000 de persoane.

14) Cafeaua oferă o viață mai lungă și o inimă mai sănătoasă conform unui studiu efectuat în America.

15) Previne deteriorarea retinei, conform unui studiu realizat de Universitatea Cornell .

16) Cafeaua neagră previne cavitățile. Cercetătorii din Brazilia au descoperit că o cafea neagră puternică ucide bacteriile de pe dinți care duc la deteriorarea acestora. Adăugarea laptelui sau a zahărul în cafea denaturează acest beneficiu, conform link .

17) Cafeaua poate proteja împotriva bolii parodontale. Conform unui studiu realizat cu 1.152 de bărbați în perioada 1968-1998, cercetătorii au descoperit că, cafeaua nu a provocat boala gingiilor și de fapt, a arătat un beneficiu protector.

18) Cafeaua poate proteja împotriva melanomului. Un studiu publicat în Jurnalul Institutului Național al Cancerului a constatat că riscul de melanom scade odată cu fiecare ceașcă consumată.

19) Reducere riscul de mortalitate din cauza atacurilor la inimă. Cercetătorii au descoperit că cei care beau două sau mai multe căni de cafea zilnic după un atac de cord, au riscă mai puțin să moara de atac de cord.

20) Crește energia după un repaus și te face mai inteligent, datorită stimulentului propriu de cofeină, conform link .

21) Cafeaua arde grăsimile, conform studiului.

21) Scade semnificativ efortul asociat activității fizice.

22) Îmbunătățește performanța fizică, motorie și cognitivă;

23) Sporește capacitatea de concentrare și atenția, conform studiilor.

24) Îmbunătățește memoria pe termen scurt.

25)  Cafeaua este mai mult decât apă neagră. Multe dintre substanțele nutritive din boabele de cafea o fac o băutură esențială. O singură ceașcă de cafea conține riboflavină (vitamina B2), acid pantotenic (vitamina B5), mangan și potasiu, magneziu și niacină (B3), conform link .

 

 

 

sursă text: danichristoffer.comcaffeineinformer.com , www.healthline.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *