util

5 lucruri pe care să le ștergi din alimentație pentru un somn mai bun

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Nimic nu se compară cu trezitul dintr- un somn bun, ceea ce de multe ori pare a fi un lucru greu de realizat.

Lipsa somnului vă poate afecta memoria, productivitatea și fericirea generală, deci este esențial să vă odihniți bine. Câteva schimbări simple care ar putea să vă revoluționeze modelul de dormit.

Cofeina

Deși evidentă – totuși o consumați. Obișnuința de a consuma o ceașcă de cafea noaptea târziu ar putea părea o idee plăcută în acel moment, dar, deoarece este un stimulent, ar putea fi motivul pentru care ești neliniștit noaptea.

Cofeina blochează adenozina chimică care provoacă somn timp de șase ore, împiedicându-vă să obțineți cantitatea recomandată zilnic.

Experții recomandă evitarea pe cât posibil, consumul de cofeină după prânz și permit un consum de cel mult două cești pe zi.

Carne roșie

În momentul în care ați părăsit locul de muncă, ați cumpărat mâncare și ați venit acasă, poate să fie târziu seara, înainte de a avea șansa de a vă așeza la cină.

Carnea roșie necesită mai mult timp pentru digerare decât alte alimente, deci, dacă știți că veți mânca târziu, optați pentru o masă mai ușoară, deoarece acest lucru vă va face mai confortabil când este timpul să vă odihniți.

Dacă te simți mai târziu flămând, experții recomandă produse lactate precum iaurt, lapte și legume verzi, cum ar fi varza, bogate în calciu reducând stresul, ajutându-te să te relaxezi înainte de a te duce în pat.

Alcool

O halbă poate fi tot ce vă doriți după o zi lungă de lucru, dar într-adevăr ar putea fi motivul pentru care ați găsit-o atât de obositoare în primul rând.

Odată ce efectele stimulative ale alcoolului au scăzut, alcoolul servește ca sedativ – dar nu într-un mod care să garanteze o odihnă bună.

Alcoolul afectează negativ echilibrul somnului nostru REM – somnul profund de restaurare în care se procesează memoria noastră pe termen scurt – în special în a doua jumătate a nopții. Acest lucru înseamnă că suntem mai multe șanse de a fi întrerupt somnul în această perioadă.

Mâncare picantă

Sunteți pentru picantă, indiferent dacă este necesar sau nu?

Specialiștii îi sfătuiesc pe cei care suferă de somn să evite să consumul de alimente picante, deoarece capsaicina, elementul picant în ardeiul iute, ar putea să vă tulbure. Alimentele picante pot ridica temperatura corpului, provocând disconfort.

Zahărul

O noapte dulce sună tentant, dar alimentele cu un nivel ridicat de zahăr ar putea să vă dea un impuls instantaneu de energie și să întârzie somnul.

În schimb, se recomandă cereale integrale cu un conținut scăzut de zahăr pentru a crește disponibilitatea de triptofan în sânge.

Triptofanul este aminoacidul pe care corpul îl folosește pentru a produce serotonină și melatonină care provoacă somnul, neurotransmițătorii relaxanți care încetinesc traficul nervos și opresc creierul bâzâit.

Bananele conțin, de asemenea, triptofan, deci servesc și ca o gustare pentru culcare.

 

 

sursă text independent.co.uk

sursă foto Mancini’s Sleepworld

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *