frumuseteutil

7 pași care te pot scăpa de consumul de zahăr în exces

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Nutriționistul holistic Jessica Sepel a dezvăluit cei șapte pași pe care îi puteți face pentru a ajuta la a punere capăt dorințelor nocturne de zahăr.

Ea a spus că mulți se bucură de lucrurile dulci noaptea, deoarece poate fi un confort – mai ales după o zi grea la serviciu.

Am fost învățați să asociem dulciurile cu bucuria, uneori credem că ne vor face să ne simțim mai bine dacă suntem triști, anxioși sau supărați, dar sfaturile acesteia, cele mai importante, includ câteva restricții.

Taie din consumul de fructe după-amiaza

O bucată de fructe după-amiaza este o gustare mai bună decât biscuiții sau ciocolata.

Cu toate acestea, Jessica a spus că consumul de fructe mai târziu în zi poate crește nivelul de zahăr din sânge și poate provoca pofte mai târziu în noapte.

„Am observat că cei care mănâncă fructe ca parte a gustării de după-amiază sunt mult mai susceptibili să sufere de pofta de zahăr mai târziu noaptea”, a spus ea.

Sfatul ei este să faci din fructe o parte esențială a dietei tale, dar să eviți să o consumi după ora 12:00.

Include mese bogate în proteine

Nutriția ei se bazează pe consumul a trei mese pe zi, inclusiv gustări obișnuite.

Ea a spus că o modalitate de a ajuta la gestionarea poftei de zahăr, care poate lovi mai târziu în zi, este de a face dintr- o gustare bogată în proteine după-amiază o prioritate.

Aceasta consumată în fiecare după-amiază la 4-5 pm ajută la echilibrarea nivelului glicemiei și asigură o eliberare lentă de energie.

Includeți o linguriță de scorțișoară zilnic

O linguriță de scorțișoară luată zilnic poate ajuta la reglarea nivelului de zahăr din sânge, potrivit cercetărilor.

Rezultatele unor studii au arătat că acest condiment poate reduce poftele prin scăderea rezistenței la insulină.

Mesele echilibrate sunt o necesitate

O masă echilibrată ar trebui să includă un amestec de grăsimi, carbohidrați și proteine pentru a vă asigura că după ce mâncați vă simțiți sățioși.

Controlul sațietății este modul creierului de a ajuta organismul să nu mai mănânce mai mult decât este necesar.

Nu săriți mesele sau nu vă limitați la gustări

Mâncarea cantităților mici de alimente în mod regulat este esențială dacă încercați să vă mențineți metabolismul funcționând într-un ritm optim.

Cei care suferă de pofte noaptea ar trebui să se uite la ce consumă în timpul zilei pentru a se asigura că mănâncă suficient.

Asigurați-vă că aveți mese și gustări consistente pe tot parcursul zilei pentru a vă menține plin și energizat.

Ferește-te de alimentele aparent „sănătoase”

În timp ce multe distribuitoare automate vin cu opțiuni mai sănătoase, Jessica a spus că ar trebui să vă preocupați atunci când mâncați alimente ambalate, deoarece acestea vin adesea cu zaharuri sau grăsimi ascunse, cum sunt chips-urile și unele tipuri de biscuiți de orez.

Verificați-vă feeling-urile

Noaptea poate fi un moment complicat când vine vorba de a spune nu alimentelor dulci, mai ales dacă ai avut o zi grea.

Mulți fac o asociere a zahărului cu bucuria, ceea ce înseamnă că poate fi ușor accesibil pentru lucrurile dulci ca sursă de confort.

Alege alimente care sunt cea mai sănătoasă versus a ceea ce ar putea merge în mod normal.

În plus, Jessica vă recomandă să vă delectați cu o ceașcă de ceai din plante, să discutați cu un prieten sau să faceți o baie ca un mod de a vă calma și de a vă satisface nevoile emoționale.

 

Sursă text și foto dailymail.co.uk

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *