util

8 metode pe care psihologii le folosesc pentru a scapa de stres

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Psihologii sunt specialiști care ne ajută să rezolvăm problemele, să depășim temerile și să ne sortăm sentimentele astfel încât să putem fi liniștiți și sănătoși. Dar sunt și ei ființe umane și câteodată trebuie să facă față stresului folosind metodele pe care le recomandă pacienților.

Scrieți tot ce vă vine în minte

Prin această metodă uităm de problemele pe care le avem, mintea devine clară și tensiunea coboară, fiind capabili apoi să privim lucrurile dintr- o altă perspectivă.

Fiți dificili când cumpărați ingrediente pentru un fel de mâncare pe care doriți să o gătiți

Unii oameni simt nevoia să mănance atunci cand sunt stresați. Petrecand mult timp la cumpărături pentru alegerea ingredientelor cu grijă, prepararea lor atent și consumarea lentă a produsului final, se poate elima starea de depresie.

Încordați- vă mușchii

Psihoterapeutul american Kevin Chapman folosește metoda de relaxare progresivă a mușchilor, dezvoltată în anul 1920.

Ideea este simplă: după orice tensiune puternică, se produce o relaxare puternică. Aceasta înseamnă că trebuie să vă strângeți mușchii timp de 10 secunde și apoi să vă concentrați asupra sentimentului de relaxare timp de 20 de secunde.

Există 200 de exerciții pentru toate grupurile musculare în total. Doar nu uitați să acordați atenție fiecărui grup muscular.

Reacționați corect sau nu reacționați deloc

Psihologul Susan Krauss Whitbourne nu luptă împotriva stresului. Are un truc special pe care îl repetă când se află într-o situație stresantă. Ea spune, „Nu pot schimba situația, dar îmi pot schimba reacția”.

O reacție pozitivă la o situație negativă ajută la evitarea stresului și chiar obține o experiență dacă o tratezi ca pe o provocare și chiar puteți învăța din greșelile dvs.

Opriți fluxul gândurilor voastre

Psihologul Martin Seligman recomandă o metodă ușoară și populară care vă ajută să vă limpeziți creierul.

Bateți-vă mâinile și strigați: „Opriți-vă! Mă voi gândi mai târziu! „De asemenea, poți purta o bandă pe încheietura mâinii și o poți prinde ori de câte ori începi să te gândești la ceva care nu ți-a beneficiat în acel moment. Utilizați astfel de trucuri pentru a opri ciclul de gânduri și amâna o problemă pentru un timp. Apoi, încercați să vă îndreptați atenția către un obiect extraordinar sau un exercițiu.

Petreceți o oră cu hobby-ul sau lucrurile care vă plac

Psihoterapeutul Amy Przeworski vă recomandă să aveți o perioadă de timp când puteți face orice doriți. Citește, desenează, gătește, fă exercițiu – orice te face fericit. Fără muncă, responsabilități, gânduri negative, nu ar trebui să existe nimic care să te facă să te superi.

Stimulează- ți nervii

Toni Bernhard sugerează o metodă neobișnuită, dar eficientă bazată pe fiziologie.

Glisați buzele cu degetul arătător. Această mișcare atinge nervii localizați pe suprafața buzelor, care stimulează sistemul nervos parasimpatic și vă ajută să vă liniștiți.

Încercați diferite metode clasice

De exemplu, Deborah Serani, psiholog clinic și autor al unei cărți Living With Depression, încearcă să-i dea corpului tot ce are nevoie. „Eu folosesc tot ce ating simțurile mele. De exemplu, pot să stau în mașină, să ascult muzică la jazz, să trag, să mă relaxez în cada cu apă fierbinte sau să mă bucur de ceaiul rafinat și gustos „.

 

sursă text brightside.me

sursă foto The Century Times

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *