util

8 moduri de a va restabiliza sanatatea in aceasta toamna

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

 

Toamna este un moment minunat pentru reitegrarea unor obiceiuri sanatoase care poate ca s- au pierdut in timpul lunilor de vara.

Cel mai bun sfat pe care ill putem oferi este sa alegeti cateva obiceiuri usor de facut pe care sa le repetati zilnic.

Ar putea parea ca este necesar mult timp ca acest alucru sa se intample, dar incurajator este faptul ca o data ce sunt repetate aceste obiceiuri, acestea incep sa devina automate.

Iata cateva moduri prin care puteti sa dati start din nou unui stil de viata sanatos, conform specialistilor:

 

Antrenati- va inainte de munca

Antrenamentul de dimineata are avantaje multiple. Cercetarile publicate in revista PLOS ONE au descoperit ca expunerea la lumina puternica dimineata devreme poate ajuta la reglarea apetitului si a grasimii corpului, in timp ce oamenii de stiinta de la Bringham Young University au descoperit de asemenea ca 45 de minute de exercitii dimineata au fost suficiente pentru a diminua poftele pentru alimentele dulci.

 

Consuma un mic dejun bogat in proteine

Am auzit cu totii de beneficiileconsumului de  proteine, iar micul dejun este un moment deosebit de bun pentru a face acest lucru.  Oamenii de stiinta de la Universitatea din Missouri-Columbia au descoperit ca un consum de proteine la micul dejun scade pofta de dulciuri pentru restul zilei.

 

Mananca pentru 8

Cercetatorii de la Universitatea din Warwick au descoperit ca fericirea de sine a fost raportata in crestere, cu fiecare servire suplimentara de fructe si legume mancate pana la 8 portii pe zi.

 

Incepeti (si incheiati) ziua cu 60 de minute de „mod avion”

Un raport al companiei GWI Social a constatat ca petrecem doua ore pe zi pe social media si pană la 6 ore pe zi online. Fiind conectat in mod consecvent, inseamna ca niciodata nu va dezactivati. Pentru a va ajuta sa va desprindeti si sa va relaxati, opriti-va dispozitivele inainte si dupa  culcare ,  astfel incat sa va incepeti ziua intr- un mod corespunzator.

 

Mananca macar o masa pe zi fara sa fii distras de la altceva

Studiile arata ca ne simtim mai putin multumiti dupa o masa cand avem un e-mail de scris sau ne uitam la televizor, iar studiile care arata consumul distras pot duce la consumarea mai multor calorii decat daca acordam atentie maxima.

 

Doza de vitamina D

Pentru a te incadra in nivelul sanatas, luati 10 micrograme de vitamina D zilnic.

 

Obtine spatiu

Studiile au aratat ca au fost suficiente si 10 minute de liniste pentru a imbunatati concentrarea, pentru a scabi starea de anxietate , a stresului si a tensiuniiarteriale.

 

Mergi la somn devreme

Nu doar ca mancam mai mult atunci cand suntem obositi, studiile arata ca doar cateva zile in care ai avut parte de un somn scurt ne poate lasa stresati, furiosi si entuziati mental. renuntarea la cofeina dupa ora 14:00 poate produce efectul unei masti pentru ochi, iar lumina de la ceasurile folosite ca alarma poate poate intrerupe productia de melatonina, hormonul de somn important.

 

 

 

 

 

sursa text: standard.co.uk

sursa foto: videoblocks.com

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *