util

9 simptome ale deficientei de magneziu

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

 

Magneziul este un mineral esential, care joaca un rol important in peste 300 de reactii enzimatice diferite in organism, in fiecare zi. Cercetarile sugereaza ca poate contribui la realizarea unui somn odihnitor si ameliorarea durerii cronice, a oboselii, a modificarilor de dispozitie si a migrenelor. Anumite simptome insa, pot demonstra ca exista o insuficienta de magneziu in organism uneori. Care sunt acestea?

Expertii spun ca nivelul scazut de magneziu te va tine cu greu adormit.

Magneziul contribuie la o buna functionarea a sistemului nervos, oferind astfel suport pentru acestuia, ceea ce poate ajuta apoi la tulburarile de somn.

Magneziul are un rol in reglarea hormonala si poate, de asemenea, sa ajute la echilibrul zaharului din sange, care poate ajuta la problemele de dispozitie. Insuficienta lui poate duce la depresie si anxietate. Un studiu realizat in anul 2017 a ajuns la concluzia ca  administrarea a 248 mg de magneziu pe zi, timp de sase saptamani adultilor, poate duce la o imbunatatire semnificativa a acestei probleme.

Migrenele si pofta de ciocalata pot fi o alta dovada a insuficientei de magneziu.

Daca simtiti probleme cu articulatia musculara, sa stiti ca nu doar calciu este necesar pentru remediere. Acesta lucreaza impreuna cu o doza suficienta de magneziu.

Zvacnirile ochilor pot fi un alt simptom al insuficientei de magneziu.
Magneziul ajuta la mentinerea ritmului cardiac normal, iar medicii il administreaza uneori intravenos in spital pentru a reduce sansele de fibrilatie atriala si de aritmie cardiaca. Bataile  neregulate ale inimii duc automat la o lipsa de magneziu suficienta.

Magneziul face parte din sistemul natural de producere a energiei si contribuie la eliberarea energiei, lipsa ei, poate fi datorata unei insuficiente de magneziu.

Acnee, eczeme sau alte probleme ale pielii pot fi cauzate tot de aceasta lipsa suficienta de magneziu,

Magneziul este excelent pentru reducerea inflamatiei, care adesea provoaca astfel de afectiuni.

Intr-un studiu efectuat asupra a peste 3000 de femei postmenopauzale, cresterea consumului de magneziu a determinat reducerea a trei biomarkeri separati pentru inflamatie: proteina C reactiva, factorul de necroza tumorala alfa si interleukina-6.

Magneziul ajuta de asemenea la reglarea vitaminei D, care este esentiala pentru sanatatea pielii.

Continutul de magneziu se gaseste in orezul brun, legumele cu frunze verzi, fasole, avocado, migdale si ciocolata neagra.

 

sursa text: dailymail.co.uk

sursa foto: Selfcarer

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *