util

Această dietă scade riscul de apariție a depresiei cu 33%

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Oamenii Universității din Londra au analizat 41 de studii care au investigat legătura dintre dieta unei persoane și riscul de depresie și au descoperit că anumite alimente incluse în dieta proprie pot ajuta sănătatea mintală.

Aceștia  au constatat că, consumul unei alimentații mediteraneene cu o mulțime de pește, fructe, legume și nuci scade riscul depresiei unei persoane. O dietă mediteraneană,  bogată în ulei de măsline, linte și chiar vin roșu, sunt considerate a reduce inflamația, care poate fi benefică sănătății mintale a unei persoane.

Patru dintre studii au evaluat în mod special asocierea dintre o dietă mediteraneană tradițională și depresie, cu un total de 36.556 de adulți.

Rezultatele sugerează că cei care urmăresc cel mai strict o dietă mediteraneană sunt cu 33% mai puțin susceptibili de a suferi de depresie decât cei care aderă cel mai puțin la ea.

„Există dovezi convingătoare care arată că există o relație între calitatea dietei dumneavoastră și sănătatea mintală. Această relație depășește efectul dietei asupra dimensiunii corpului sau a altor aspecte ale sănătății care pot, la rândul său, să vă afecteze starea de spirit””, a spus dr. Lassale.

Oamenii de știință au analizat, de asemenea, cinci studii care investighează legătura dintre o dietă săracă și depresie la 32.908 de adulți din Franța, Australia, Spania, SUA și Marea Britanie și au constatat că o mulțime de grăsimi saturate, zahărul și alimentele procesate cresc riscul depresiei unei persoane.

 

 

 

sursă text dailymail.co.uk

sursă foto Everyday Health

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *