util

Vitamina vitală în această perioadă. Află motivul

În această perioadă de pandemie, în care ni se limitează ieșirile în aer liber și se încurajează munca de acasă, suntem privați de cantitatea necesară de vitamina D, care poate duce la apariția unor probleme de sănătate neașteptate.

Deficiența de vitaminei D poate duce la deformări osoase, cum ar fi rahitismul la copii și dureri osoase cauzate de o afecțiune numită osteomalacie la adulți.

Ce este vitamina D?

Vitamina D este un tip de mineral care ajută la reglarea cantității de calciu și fosfat din organism. Acești nutrienți sunt necesari pentru a menține sănătos oasele, dinții și mușchii, conform îndrumărilor oficiale ale Organizației de Sănătate.

Pielea noastră produce vitamina D atunci când este expusă la soare.„Precursorul vitaminei D se găsește în celulele pielii (kertatinocite) și prin lumina soarelui o serie complexă de reacții o transformă în forma sa „activă ”, astfel încât să poată fi folosită de organism”, spune medicul Asif Munaf pentru The Independent .

Această vitamină este esențială pentru imunitate, deoarece știm că are efecte antiinflamatoare.

Poate vitamina D să împiedice infecția cu Sars-Cov-2?

Un studiu realizat în octombrie, pe baza a 216 pacienți spanioli, a constatat că persoanele care suferă cel mai mult de Covid-19 sunt aproape de două ori mai susceptibile de a avea deficit de vitamina D.

Un studiu separat realizat pe baza a 6.000 de adulți a constatat că aportul ridicat de vitamine A, E și D este legat de mai puține boli respiratorii. Bolile au inclus tuse toracică, precum și afecțiuni pe termen lung, cum ar fi astmul și bolile pulmonare.

Specialiștii spun că : „Au existat unele rapoarte despre vitamina D care reduc riscul de corona virus (Covid-19). Dar în prezent nu există suficiente dovezi care să susțină administrarea de vitamina D pentru a preveni sau trata Corona virusul. ”

Deși vitamina D nu vă va împiedica să luați virusul, aceasta ar putea însemna rezultate mai bune și o sănătate generală mai bună în lunile de iarnă.

Câtă vitamina D ar trebui să iau?

Deși suplimentele cu vitamina D sunt foarte sigure și reglementate, administrarea prea multă poate fi periculoasă pe termen lung. Nu trebuie să luați un supliment de mai mult de 10 micrograme în fiecare zi, cu excepția cazului în care medicul dumneavoastră vă recomandă acest lucru. Bebelușii până la vârsta de 1 an au nevoie de 8,5 până la 10 micrograme de vitamina D pe zi.

 

Vitamina D poate cumpărată din farmacii sau poate fi găsită și într-un număr mic de alimente, care includ: pește gras ( somonul, sardinele, heringul și macroul), carne roșie, ficat, gălbenuș de ou sau unele cereale pentru micul dejun.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *