frumuseteutil

Acestea sunt alimentele pe care n- ar trebui să le consumi după varsta de 30 de ani

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Alimentele nesănătoase sunt dăunătoare la orice vârstă, dar după ce ne apropiem de vârsta de 30 de ani, trupurile noastre devin mai puțin capabile să tolereze alimentele toxice, iar unii dintre voi s- ar putea să fi observat deja asta.
Pe măsură ce vă apropiați de vârstă medie, crește și riscul de a dezvolta anumite boli. Dieta joacă un rol important în prevenirea cancerului, a diabetului zaharat și a bolilor de inimă, dar eliminând o parte din lucrurile rele, cresc șansele de a rămâne sănătoși. Acestea sunt următoarele 8 alimente pe care nu ar trebui să le mai consumați după vârsta de 30 de ani

Iaurt aromat
Deseori păstrăm iaurtul în frigider ca o alegere sănătoasă, dar, din păcate, soiurile aromate au o încărcătură de zahăr în fiecare servire – până la 47 de grame! Este mai mult zahăr adăugat decât oricine ar trebui să consume într-o zi întreagă. Recomandările specialiștilor spun că trebuie consumat de la 38 de grame pe zi pentru bărbați și 25 de grame pe zi pentru femei.
În schimb, cumpărați iaurt simplu sau grecesc și amestecați fructele proaspete sau uscate acasă. Iaurtul este excelent pentru sănătatea digestivă și prin adăugarea propriilor extrase veți beneficia de efectele nutriționale al fructelor.

Soia
Iată un alt ingredient care ar trebui să fie sănătos, dar în realitate nu este mai bun decât carnea pe care încercați să o înlocuiți. Pentru început, soia este puternic modificată genetic, iar noi pur și simplu nu știm efectele pe termen lung ale acesteia. Pe termen scurt, soia poate fi ținta inflamației în corpul dumneavoastră și poate interfera cu funcția tiroidiană.

Orice include paie
Iată unul dintre lucrurile la care probabil nu v-ați gândit niciodată. Dacă utilizați în mod obișnuit paie la băuturi, veți începe să dezvoltați linii și riduri în jurul gurii  din cauza mișcării necesare pentru a aspira lichidul. După vârsta de 25 de ani, colagenul din pielea noastră începe să se descompună și atunci se întâmplă că acțiunile repetitive pot provoca șocuri.

Pește din crescătorii
Din păcate, până la 70% din peștele pe care îl veți găsi pe piața locală este peștele din crescătorii, pe care ar trebui de fapt să îl eviți, deoarece aceștia sunt atât de aglomerați încât își mănâncă fecalele celuilalt. Acestea sunt hrănite cu o dietă plină de antibiotice pentru a compensa, precum și cu alimente vopsite în mod special pentru a nuanța carnea într-un mod care o face să pară sănătoasă.
Alegeți să îl înlocuiți mai bine cu fructele de mare.

Pâine albă
Poate că atunci când erai copil, pâinea albă era singurul fel de mâncare. Dar acum ești adult, iar pâinea albă este un nutrient esențial de evitat. Făina albă scade glicemia și nu conține aproape niciuna din vitaminele și mineralele prezente în grâul întreg. Pâinea albă are, de asemenea, mai puțină fibră decât grâul întreg, iar pe măsură ce îmbătrâniți, aveți nevoie de tot mai multe fibre pentru a vă menține sistemul digestiv.
La fel de mult afectează sănătatea și covrigi care conțin o tonă de sodiu.

Suc de fructe
Nu vă lăsați păcăliți că sucul este la fel de sănătos ca și fructul. Atunci când sucul este extras din fructe, toate fibrele benefice sunt lăsate în urmă. Fibrele ajută la moderarea ratei la care zahărul este aruncat în fluxul sanguin, deci sucul curat vă va afecta sănătatea.
Cele mai multe sucuri comerciale au adăugat zahăr, cu mult peste ceea ce este prezent în fructul însuși. Acestea sunt, de asemenea, adesea pasteurizate, ceea ce înseamnă că orice substanțe nutritive sensibile la căldură sunt distruse înainte ca produsul să ajungă pe rafturile magazinelor.

Produse de panificație
Aveți vreo amintire specială cu privire la produsele de panificație, care au fost pregătite cu drag de acasă de către părinți sau bunicii voștri? Produsele de patiserie de la domiciliu sunt mult mai bune decât de la magazin, deoarece le puteți savura proaspete din cuptor, fără acel ușor gust chimic al conservanților.
Produsele de panificație produse comercial se bazează pe uleiurile hidrogenate pentru a-și păstra produsele proaspete săptămâni. Aceștia nu trebuie să menționeze pe etichetă aceste grăsimi dăunătoare decât dacă conțin mai mult de 0,5% din produs. Cel puțin la domiciliu, puteți controla ingredientele și este posibil să utilizați mai puțin zahăr și unt.

Pop-corn  cu unt la microunde
Pe măsură ce îmbătrânim, începem să ne gândim mai mult la cum să ne protejăm de declinul cognitiv. Menținerea activă a creierului prin continuarea învățării lucrurilor noi și provocarea cu jocuri și puzzle-uri este un început minunat. Dar dieta joaca un rol important. Un aliment deosebit de dăunător pentru creier este pop-cornul făcut la microunde.
Untul fals care acoperă aceste grăunțe, afectează negativ memoria, distrug celulele și cresc inflamația în creier. Plasticul în care acestea sunt la rândul lor închise, au fost asociate cu  un risc de apariție a cancerului.

 

sursă text și foto www.foodeatsafe.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *