util

Acestea sunt exercițiile recomandate pentru fiecare vârstă în parte

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Scriitori experți în sănătate  au asociat diferitele exerciții pe care ar trebui să le potriviți vârstei. Iată așadar, ce recomandă aceștia:

La 20

Deși acesta este deceniul în care vă puteți umple corpul cu mâncare nesănătoasă, dar el va funcționa în continuare, este o mare pierdere de timp dacă nu vă construiți „baza de fitness”.

Forța musculară pe care o construiți la anii 20 poate rămâne cu tine mai târziu.

Experții recomandă aceste activități timp de cel puțin 30 de minute: ridicarea greutăților, flotări, fandări,

Potrivit Pamelei Peeke, profesor asistent de Medicina la Universitatea din Maryland, patru ore sau mai multe de exerciții pe săptămână pot reduce riscul de apariției cancerului la sân cu 60%, la femei.

Riscul de apariție a cancerului de colon poate fi redus cu 30-40% dacă încheiați cu trei-cinci ore de cardio pe săptămână.

La 30

Dacă la vârstă de 20 de ani ai devenit foarte bun la un singur lucru măcar, atunci la 30 de ani a venit timpul să încerci ceva nou.

Exercițiile pentru cei de 30 de ani ar trebui să amestece forța inferioară cu cea exterioară a corpului prin : cros, ciclism, înot, yoga, dans, arte marțiale.

La 40

Conform specialiștilor, 40 de ani sunt atunci când vă puteți păstra puterea și lupta cu grăsimea abdomenului.

Puterea musculară scade atât la bărbați, cât și la femei – în special pentru cei de sex masculin,  acest lucru poate fi de până la 5-8%.

Încercați să vă păstrați sănătoși prin ridicarea greutăților.

La 50

Durerile sunt inevitabile odată cu îmbătrânirea, dar vă puteți adapta un program de exerciții. Dacă vă dor genunchii, alergați și înotați. Încercați aceste exerciții: pilates, yoga, aerobic.

Nu este nevoie să exagerăm în aceste sesiuni. Aerobicul este la fel de eficient la anii ’50 atunci când este făcut cu un efort moderat. Acest lucru va evita oboseala extremă și durerile musculare.

La 60

Continuarea exercițiului regulat va compensa afecțiunile cronice precum diabetul și bolile cardiace.

Exerciții bune pentru a ține pasul sunt: ridicarea în greutate (cel puțin o dată, în mod ideal de două sau trei ori pe săptămână timp de 30 de minute), zumba, aerobic de apă

La 70

Începând cu anii ’70, evitați antrenamentele riguroase, dar păstrați-vă activ.

Exercițiile de la începutul vieții se repetă, dar se fac în jurul unui scaun brațul se ridică cu benzi de rezistență, aerobic (pe baza de scaune), întindere

 

 

sursă text și foto indy100.com

 

 

 

 

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *