util

Alimentele pe care să le includeți în dietă pentru a vă menține sănătatea maximă pe tot parcursul anului 2022

Alimentele pe care să le includeți în dietă pentru a vă menține sănătatea maximă pe tot parcursul anului 2022

Un nutriționist de frunte a dezvăluit primele cinci alimente pe bază de plante pe care să le includeți în dieta dumneavoastră în fiecare săptămână pentru a vă menține sănătatea pe tot parcursul anului.

Fiona Tuck, din Sydney, a spus că un consum a unei game largi de legume, leguminoase și cereale integrale este important pentru a ne asigura că organismul primește vitamine, nutrienți și fibre esențiale.

Legume crucifere– Broccoli

În primul rând, Fiona a menționat că este vital să încorporezi „legume crucifere” în dieta ta – alimente din familia verzei.

Aceste alimente pe bază de plante pot include broccoli, kale, conopida, varză și varza de Bruxelles, care sunt o sursă bună de nutrienți și fibre.

„Legumele crucifere oferă un compus vegetal super-aliment numit sulforafan, care s-a dovedit a avea o serie de beneficii importante pentru sănătate”, a spus Fiona.

Aceste alimente conțin, de asemenea, surse mari de vitamina A și C pentru a reduce riscul de inflamație și pentru a preveni îmbolnăvirea.

Leguma ei cruciferă aleasă a fost umilul broccoli, deoarece este bogat în fibre, sărac în calorii și bogat în vitaminele C și K.

„Broccoli conține minerale precum colina, care ajută la nivelul zahărului din sânge, este, de asemenea, antiinflamator, susține sănătatea ficatului și detoxifiere și poate chiar ajuta la protejarea împotriva anumitor tipuri de cancer”, a spus Fiona

Leguminoase– Năut

Fiona a numit leguminoasele drept unul dintre „cele mai sănătoase alimente pe bază de plante”, care oferă o varietate de beneficii.

„Leguminoasele oferă beneficii prebiotice și rezistente la amidon, care ajută la alimentarea microbilor benefici din intestinul nostru”, a spus ea.

Leguminoasele nu numai că ajută la menținerea intestinului sănătos, dar ajută la scăderea nivelului de colesterol.

De asemenea, sunt defalcate lent, ceea ce înseamnă că veți rămâne mai satul mai mult timp.

Leguminoasele preferate de Fiona este năutul – care poate fi achiziționat umed sau uscat la supermarketuri.

„Năutul este incredibil de versatil și poate fi adăugat în salate, supe, tocane și transformat în hummus pentru gustări sănătoase, năutul este bogat în nutrienți precum fibre, potasiu, vitamine B, fier, magneziu și seleniu, susținând sănătatea intestinului și a inimii”, a spus ea..

Cereale integrale– Ovăz

Ar trebui să includeți și cereale integrale, cum ar fi ovăz, orz și secară, în dieta dvs. săptămânală.

Fiona a spus că cerealele integrale sunt bogate în fibre, prebiotice și beta-glucan pentru a promova sănătatea intestinului și a inimii.

Ovăzul a fost cerealele integrale alese de Fiona, deoarece este un ingredient care poate fi adăugat în smoothie-uri, produse de patiserie sau înmuiat peste noapte la micul dejun.

O sursă fabuloasă de fibre, ovăzul ajută la sănătatea intestinului, sănătatea inimii, echilibrul zahărului din sânge poate ajuta la scăderea colesterolului ca parte a unei diete sănătoase”, a spus ea.

Omega 3– Semințe de in

Pentru a stimula sănătatea creierului și a reduce riscul de boli inflamatorii, Fiona a recomandat să consumați alimente pe bază de plante bogate în omega 3.

Nucile și semințele precum semințele de in, chia, cânepa și nucile sunt bogate în omega 3 și pot fi consumate în loc de pește gras ca alternativă pe bază de plante.

Fiona a spus că semințele de in sunt un „super-aliment” pentru piele, păr, hormon și sistemul digestiv. Semințele de in pot ajuta la scăderea colesterolului și la ameliorarea constipației ca parte a unei diete sănătoase”, a spus ea. .

Legume verzi– Spanacul

Pentru a menține sănătatea pe tot parcursul anotimpurilor în schimbare, ultima recomandare a Fionei este să vă umpleți farfuria cu o garnitură de legume verzi.

Spanacul, fasolea verde, varza și varza kale se spune că sunt cele mai „sănătoase” din lista de legume verzi.

Spanacul este o altă sursă bună de vitamine și minerale, cum ar fi beta-carotenul – un nutrient care iubește pielea – și fier, plus substanțe fitochimice care pot ajuta la inflamație și la protejarea bolilor”, a spus ea.

 

 

 

sursă text  dailymail.co.uk

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *