util

Alimentul secret care îți va îmbunătăți calitatea și cantitatea somnului

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Nu este un secret că ce, cât și când mâncați seara la cină, are un efect asupra modului în care vei dormi. Cu toate acestea însă, știți că există o mâncare simplă care vă poate ajuta să aveți un somn de opt ore liniștit și fără întreruperi?

Conform dieteticianului Sharon Natoli, ouăle consumate la cină sunt unul dintre cele mai bune sedative naturale, deoarece albușul de ou ajută organismul să se pregătească pentru culcare prin producerea de melatonină – ceea ce aduce acel sentiment somnoros.

Ouăle sunt, de asemenea, o sursă bogată de aminoacid tryptophan, ceea ce înseamnă că vă va ajuta să dormiți mai bine pentru mai mult timp, spunându-i creierului să se închidă pentru noapte.

Sharon a explicat că o dietă sănătoasă este unul dintre „factorii cheie care contribuie la un somn bun”.

Ea a spus că ouăle nu vor ajuta doar la creșterea calității și cantității de somn, ci și la prevenirea în greutate, la îmbătrânire și chiar la reducerea stresului.

Când vine vorba despre cantitatea potrivită de ouă pe, dieteticianul australian spune că, colesterolul din ouă nu este „rău pentru tine” și că două pe zi sunt absolut indicate.

Studiile arată că un mic dejun bogat în proteine poate ajuta la îmbunătățirea sentimentului de satisfacție, la reducerea stării de foame și la un consum mai mic de kilojoule pe parcursul zilei, în special din gustări serioase cu conținut ridicat de grăsimi și zahăr.

Potrivit unui studiu, inclusiv ouăle ca parte a unei diete cu un conținut scăzut de calorii pot contribui la accelerarea ratei la care oamenii își pierd greutatea.

 

 

 

sursă text dailymail.co.uk 

sursă foto www.eatthis.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *