frumusete

Beneficiile pe care le aduce vitamina A pielii

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Cunoașteți exercițiul atunci când vine vorba de îngrijirea pielii: curățați, tonifiați, hidratați, aplicați protecția solară și încercați alte tratamente, cum ar fi măști sau anti-agenți. În mijlocul a numeroase posibilități (și produse) pentru a vă ajuta pielea să arate cel mai bine, totuși, există câteva substanțe nutritive de care pielea are într-adevăr nevoie, iar vitamina A este una dintre ele. Indiferent dacă o obțineți din dieta dumneavoastră sau dintr-o cremă, proprietățile protectoare și nutritive ale vitaminei A, precum și substanțele nutritive pe care corpul dumneavoastră le utilizează pentru a obține acest lucru, vă dau o mână de ajutor în menținerea pielii sănătoase, ferme și radiante.

Spre deosebire de multe alte substanțe nutritive, vitamina A este un grup de compuși care include formele sale active (retinal, retinol și acid retinoic) și alte carotenoide de provitamină A, cum ar fi beta-carotenul. Beta-carotenul (și celelalte carotenoide) este forma de vitamina A pe care o primim direct din produsele alimentare pe care le consumăm. Formele preformate sau active se găsesc în alimentele animale. În corpul nostru, beta-carotenul este transformat în formă retinolică a vitaminei A.

Iată ce se întâmplă atunci când vă alimentați organismul vitamina A:

Protejează împotriva deteriorării UV și a semnelor de îmbătrânire. Majoritatea consumului de vitamina A provine din consumul de alimente bogate în carotenoide beta-caroten și provitamină A, care sunt antioxidanți puternici. Radicalii liberi care distrug colagenul (structura de susținere a pielii) și contribuie la liniile fine și pielea saggină, diminuează sensibilitatea pielii la soare, oferind o protecție naturală împotriva roșelii și a pigmentării induse de soare.

Încurajează producția celulară a pielii. Retinolul și acidul retinoic sunt importante pentru producția și creșterea celulelor. Vitamina A stimulează de asemenea fibroblastele – celulele responsabile pentru dezvoltarea țesuturilor care mențin pielea fermă și sănătoasă – în straturile profunde ale pielii. Deoarece vitamina A și carotenoizii joacă un rol atât de important în creșterea celulelor și a țesuturilor, neajunsul poate duce la slăbirea pielii, cauzând probleme de la uscăciune la răni care se vindecă mai lent.

Protejează împotriva infectării. Pielea ta este o parte importantă a sistemului imunitar; gândiți-vă la acesta ca pe un bouncer al corpului dvs. – o primă linie de apărare împotriva bacteriilor, a poluanților și a infecției. Prin promovarea producției celulare, vitamina A ajută la întărirea acestei bariere, protejând tenul de iritanții dăunători care încearcă să atace suprafața.

Câtă vitamina A este recomandată?
Femeile ar trebui să ia zilnic 700 mcg de vitamina A, în timp ce bărbații ar trebui să primească 900 mcg. Ouăle și produsele lactate sunt surse excelente de vitamină A, în timp ce legumele cu frunze portocalii și verde cu frunze de cartofi dulci, morcovi, cantalop și spanac sunt încărcate cu beta-caroten pe care corpul dvs. îl va folosi pentru a face tot ce are nevoie. Dacă aveți în vedere un supliment, discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră; cum ar fi cele mai multe vitamine solubile în grăsimi, A se poate acumula în sistemul dumneavoastră dacă consumați prea mult. Alegeți un supliment de vitamină A derivat din provitamina A (ca beta-caroten) pentru a reduce riscul de toxicitate. Obișnuind să obțineți cantitatea recomandată prin alimente bogate în beta-caroten, este mai puțin probabil să exagerați.

Iată ce se întâmplă atunci când aplicați vitamina A local:
Tonifică pielea și îi dă strălucire. Vitaminele A pot ajuta la luminarea petelor maro induse de soare și la stimularea strălucirii pielii în două moduri: În primul rând, prin creșterea și normalizarea circulației celulelor pielii, care vă ajută să eliminați celulele suprafeței pigmentate, deteriorate și aspre, făcând loc celule mai sănătoase săriți mai uniform. În al doilea rând, retinoizii pot bloca o enzimă necesară producției de melanină (pigment), ajutând în continuare la obținerea unui ten tonat și strălucitor.
protejează împotriva apariției ridurilor. Vitamina A tipică sub formă de retinol (găsită în produse fără prescripție medicală) și acidul retinoic (găsite în cremele de prescripție medicală) sunt dovedite ca riduri și mulți recomandați dermatologii pentru combaterea semnelor de îmbătrânire. Cercetările au arătat că aceste ingrediente sunt capabile să stimuleze producția de colagen: Când colagenul se deteriorează datorită expunerii la radiații UV și a altor agresori, ridurile încep să se dezvolte, la fel ca fisurile pe o fundație slabă. Retinoidele „pornesc” celulele responsabile pentru crearea de colagen nou, întărirea pielii și umplerea liniilor fine sub suprafață, astfel încât pielea să pară mai fină. Un studiu a constatat că după utilizarea unei creme de vitamina A pe bază de prescripție medicală timp de 10 până la 12 luni, participanții au observat o reducere semnificativă a ridurilor, iar experții medicali au observat o creștere de 80% a colagenului.
Curăță acneea. Se formează coșuri când porii se înfundă cu celulele moarte ale pielii, bacteriile și uleiul, oferind terenul de reproducere perfect pentru o bacterie comună responsabilă de pete. Când cremele cu vitamina A stimulează turnover-ul celular, același proces se întâmplă în interiorul porilor, ajutând la încetinirea producției de ulei și la menținerea porilor limpezi.

Alegerea cremelor cu vitamina A
Dacă decideți să încercați o cremă de vitamina A peste lapte, căutați retinol pe lista de ingrediente, mai degrabă decât palmitatul de retinil, o versiune mai slabă a vitaminei. Retinolul nu este la fel de puternic ca acidul retinoic pe bază de prescripție medicală, deci este posibil ca rezultatele să dureze mai mult, dar este și mai puțin iritantă pentru pielea sensibilă. Din păcate, este obișnuit ca cremele de vitamina A să provoace roșeață, sensibilitate și piele uscată și înțepenită până când deveniți aclimatizate. Pentru a minimaliza aceste efecte secundare, începeți să aplicați doar o cantitate de mărime de mazare pe față în fiecare noapte sau pe fiecare două nopți timp de câteva săptămâni; urmați cu un hidratant simplu, nescris. Creșteți treptat utilizarea dvs. la noapte.

Asigurați-vă că utilizați protecția solară și în timpul zilei; retinoizii topici pot crește sensibilitatea pielii la deteriorarea UV. (Ghidul Grupului de lucru pentru mediul înconjurător pentru protecția solară vă poate ajuta să cumpărați unul.) Evitați retinolul și retinoizii dacă sunteți gravidă; puteți discuta cu dermatologul dvs. despre alte opțiuni care sunt mai sigure în timp ce vă așteptați.

sursă text www.canyonranch.com

sursă foto Livestrong.com

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *