util

Cea mai simplă modalitate de a găti orezul care poate diminua caloriile

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Orezul este un suport al zeci de bucătării diferite din întreaga lume .

Dar, deși boabele versatile sunt ieftine și ușor de gătit, există o mare problemă cu aceasta – nu sunt chiar atât de grozave pentru talie.

O singură ceașcă de orez gătit conține aproximativ 240 de calorii amidonice care pot fi transformate rapid în grăsimi dacă nu sunt arse.

Însă, cercetătorii din Sri Lanka au descoperit o modalitate simplă de a găti cerealele, care își reduc serios caloriile cu până la 50% și oferă alte beneficii importante pentru sănătate.

Conform studiului din 2015, tot ce trebuie să faceți este să obțineți un vas cu apă fiartă, dar înainte de a adăuga orezul brut, adăugați ulei de nucă de cocos – aproximativ 3% din greutatea orezului pe care urmează să îl adăugați.

După ce este gata, trebuie lăsat să se răcească în frigider timp de aproximativ 12 ore.

În altă ordine de idei, un alt studiu din 2014 a arătat, de asemenea, că lăsarea pastelor să se răcească înainte de reîncălzire și mâncarea lor a mărit considerabil conținutul de amidon rezistent. Astfel că cercetătorii au  vrut să investigheze mai departe.

Ei au testat opt ​​moduri diferite de a găti orez pe 38 de tipuri diferite de boabe din Sri Lanka și au descoperit că prin adăugarea unei grăsimi, cum ar fi uleiul de nucă de cocos înainte de a găti și apoi răcirea imediată a orezului,  ar putea schimba compoziția amidonului rezultatul final astfel încât să conțină amidon mai rezistent.

Această metodă a dus, de asemenea, la o reducere cu 10-15% a conținutului de calorii.

 

 

 

sursă text și foto sciencealert.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *