util

Cele mai bune trei obiceiuri pentru un somn sănătos, odihnitor, potrivit unui om de știință

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

După o zi lungă,grea, nimic nu sună mai bine decît un pat moale și cald, pentru a ne odihni.

Cu toate acestea, pentru mulți dintre noi, chiar și atunci când ne permitem sa facem asta, somnul nu vine ușor.

O parte a problemei are de a face cu lumina. Seara, smartphone-urile noastre aprinse, tabletele și laptop-urile țin ochii și creierul nostru în stare de alertă și fură din somnul nostru liniștit.

Știința ne spune cum putem obține un somn sănătos și odihnitor. Medicii o numesc  „igiena somnului.” și face referire, în general,  la un set mai larg de comportamente sănătoase concepute pentru a pregăti corpul nostru pentru o noapte de odihnă. Aici sunt trei dintre cele mai mari scoase în evidență:

1.Rezervă patul doar pentru a dormi

În cazul în care sunteți tentat să vă strecurați în pat cu laptop-ul pentru a face ultimele treburi sau să răspundeți unui e-mail, renunțați.

Pentru aceia dintre noi care se luptă cu somnul, poate fi util să pună deoparte pat ca un loc de odihnă. Dacă ne folosit pentru a face locul de muncă sau a altor activități în sau în jurul patului, s-ar putea face mai greu să adormi acolo.

 

2.Tine-te departe de orice distragere

O altă componentă a bunei igiene a somnului vorbește despre reducerea expunerii pentru mult timp în fața televizorului, pentru știri și mass-media, înainte de culcare.

 

3.În cazul în care nu poți dormi, ieși din pat și fă altceva

Dacă nu poți dormi, o bună igienă a  somnului sugerează ca te ridici și să ieși din pat, pentru  a face altceva, ceva relaxant, cum ar fi să citești ceva.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sursa:http://www.independent.co.uk/

sursa foto : www.medicaldaily.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *