util

Cum contribuie consumul de orez la sănătatea organismului nostru?

În trecut, oamenii obișnuiți din Japonia nu puteau mânca mult orez, deoarece cea mai mare parte era rezervată nobilimii, iar fermierii japonezi îl foloseau pentru a-și plăti impozitele. Astăzi, nu ne putem imagina bucătăria japoneză fără diverse combinații de orez. Orezul nu mai este doar o garnitură folosită la masă, ba chir mai mult, a câștigat un rol important în ceea ce privește consumul de orez care aduce numeroase beneficii corpului nostru.

  1. Vă poate ajuta să slăbiți.

Datorită faptului că orezul are un conținut scăzut de grăsimi și sodiu și este bogat în fibre, acesta poate fi un plus excelent în dieta ta pentru slăbit. S-a dovedit că persoanele care mănâncă orez brun cântăresc mai puțin și au șanse mai mici să se îngrașe. Cu toate acestea, când vine vorba de orezul alb, poate fi mai puțin eficient atunci când vine vorba de pierderea în greutate.

  1. Te ajută să pari mai tânăr.

Femeile japoneze folosesc zeama de orez pentru a-și menține pielea netedă și tânără, dar consumul regulat de orez te poate ajuta să oprești și ceasul. Orezul conține o mulțime de antioxidanți care vă protejează celulele pielii de daunele provocate de radicalii liberi și pot chiar netezi ridurile existente.

  1. Păstrează inima sănătoasă.

Consumul regulat de orez este un mod natural și delicios de a vă îmbunătăți sănătatea inimii. Fiind un antiinflamator natural, previne formarea plăcilor în interiorul vaselor de sânge și vă reduce riscurile pentru anumite afecțiuni cardiace, cum ar fi atacurile de cord sau accidentele vasculare cerebrale. Orezul este, de asemenea, bogat în flavonoizi, care s-au dovedit a combate diferite boli de inimă.

  1. Păstrează la distanță glicemia ridicată.

Pentru cei care suferă de zahăr din sânge ridicat, consumul de orez este o modalitate bună de a lupta împotriva acestuia, însă este indicat să optați pentru orezul brun, deoarece are de aproximativ 3 ori mai multe fibre și este mai bogat în proteine. Alegerea orezului brun față de orezul alb, vă oferă o senzație de plinătate, iar consumul a doar 200 de grame pe zi vă poate ajuta să susțineți un nivel sănătos de zahăr din sânge.

  1. Ajută la digestie.

Conținutul ridicat de fibre din orez poate reduce, de asemenea, constipația și poate ajuta la reglarea sistemului digestiv. Deoarece servește ca diuretic natural, vă curăță corpul și curăță toxinele din sistem, ceea ce vă ajută și rinichii.

  1. Îmbunătățește sănătatea sistemului nervos.

Dacă mănânci orez în mod regulat, sistemul tău nervos va beneficia și el. Sistemul nervos al corpului nostru are nevoie de diferite vitamine B pentru a rămâne sănătos și, deoarece orezul conține multe tipuri de acest tip, ajută la reglarea proceselor sale biologice.

  1. Alimentează nivelurile de energie.

Dacă sunteți obișnuiți să beți o băutură energizantă pentru a vă antrena, alegeți orezul în locul acesteia, deoarece este una dintre cele mai sănătoase modalități de a vă stimula energia. Corpurile noastre au nevoie de carbohidrați, astfel încât să le poată transforma în energie. Orezul este bogat în carbohidrați sănătoși, motiv pentru care vă poate salva atunci când vă simțiți obosit.

 

 

sursă text și foto brightside.me

 

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *