util

Cum poți stimula starea de spirit în cea mai deprimantă zi a anului

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

În fiecare an, 21 ianuarie este considerată a fi Ziua Internațională a Depresiei, dar priviți lucrurile pozitiv! Există 10 metode care vă pot stimula starea de spirit.

Găsește trei lucruri care te motivează. Specialiștii susțin că trei lucruri pozitive de care ai parte zilnic, pot reduce din stres.

Alege alimentele care te stimulează. Substanțele nutritive reduc din oboseală și schimbările de dispoziție. Evitați alimentele prelucrate, bogate în carbohidrați, renunțați la alcool, cafea. Puteți alege să consumați somon, carne roșie slabă, ouă, semințe de dovleac, ciocolată neagră.

Fii un om bun. Actele simple de bunătate și politețe vă pot îmbunătăți sănătatea mintală și pot reduce chiar, durerea fizică.

Renunță la un loc pentru altcineva, cumpăra unui străin o cafea, începe un eveniment de strângere de fonduri etc. Conform unui studiu realizat de Institutul Național de Sănătate din 2006, atunci când oamenii fac acte de caritate, activează părțile creierului asociate cu plăcerea, conexiunea socială și încrederea…

Bucură- te de somnul mult visat. Lipsa de somn este asociată cu tot, de la creșterea în greutate până la un sistem imunitar slăbit.

Dacă întâmpinați dificultăți în ceea ce privește odihna, încercați să faceți o baie înainte de culcare cu clorură de magneziu care relaxează mușchii cu 30 de minute înainte de a merge la somn.

Slăbește fără a face foamea. Un procent destul de mare dintre noi, apelează la o dietă cu scopul de a slăbit, dar de cele mai multe ori, nu primim rezultatele dorite. Alegeți să nu faceți foamea, ci să conștientizați faptul că alimentele sunt împărțite în două grupe – cele la care râvnești și cele care chiar te ajută să slăbești.

Înghițiți vitamina soarelui. Sezonul de gripă se află încă în plină desfășurare, , iar vitamina D este vitală pentru imunitate, precum și pentru oasele sănătoase. Lipsa acesteia este, de asemenea, legată de starea de spirit redusă și depresie.

Ieșiți puțin. E posibil să fie rece, o plimbare plină de viață timp de doar 30 de minute este o modalitate eficientă de a vă ajuta să vă îmbunătățiți starea de spirit scăzută, anxietatea și depresia ușoară până la moderată.

Exercițiile cresc fluxul de sânge către creier, eliberează endorfinele și neurotransmițătorii ca serotonină, cunoscuți pentru a îmbunătăți starea de spirit.

Uitați- vă după ceva ce vă doriți de mult. O privire peste imagini ale unor locații însorite superbe va ajuta să vă reamintesc că cerul nu este întotdeauna gri și că există o viață dincolo de birou.

Vorbiți cu voi înșivă. Nu există nicio „știință” în spatele întregii idei , dar este normal să vă simțiți aiurea când se presupune să vă întoarceți la muncă imediat după sărbători. O discuție cu voi înșivă, vă poate motiva.

Mănâncă alimentele potrivite pentru a te simți mai energizat. Introducerea în alimente cu un indice glicemic scăzut (GI) – în care zaharurile sunt absorbite mai lent – vă va oferi un nivel mai ridicat de energie. Acestea includ boabe întregi cum ar fi orez brun, pastă și pâine din făină  integrală; legume cu conținut ridicat de fibre, nuci și uleiuri sănătoase.

 

 

sursă text și foto dailymail.co.uk

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *