util

De câte ore de somn aveți nevoie cu adevărat, în fiecare etapă a vieții?

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Știm cu toții că opt ore este cantitatea optimă recomandată de somn, dar este cu adevărat aceeași pentru fiecare grupă de vârstă?

Potrivit specialiștilor, mitul celor opt ore de somn are ceva adevăr, dar, nu în totalitate.

De la vârsta de 20 de ani până la 50 de an, în funcție de vârsta și stilul tău de viață, iată ce ar trebui să faci și de cate ore de somn ai nevoie…

La 20 de ani…

Expertul vă recomandă să folosiți cei 20 de ani pentru a identifica problemele legate de somn – indiferent dacă este vorba despre ochiul închis sau lipsa de somn – deci nu le transportați în cei 30 de ani.

De asemenea, este demn de remarcat faptul că veți avea nevoie de mult somn în cei 20 de ani(ideal peste 8 ore), atunci când luați în considerare stilul de viață tipic al tinerilor de această vârstă. Asta include faptul că ieși în mod regulat, beți alcool des și folosiți de multe ori social media. Toți acești factori pot însemna cu ușurință că somnul tău este compromis și ești epuizat înainte de a începe ziua.

La 30 de ani…

Până la trecerea în cel de-al patrulea deceniu, este posibil să fi stabilit un program de somn mai regulat și, prin urmare, este posibil să ai un somn mai bun.

Din acest motiv, poți renunța la o oră din somnul tău de 9 ore, iar suma ideală este de opt ore.

Ai nevoie de mult somn în timpul celor 30 de ani, deoarece cei 30 de ani sunt de obicei văzuți ca un timp pentru muncă, presiuni familiale și externe – ceea ce poate provoca stres excesiv, anxietate și chiar depresie.

Cercetările academice identifică o bi-direcționalitate puternică între insomnie și astfel de tulburări de dispoziție – se prevăd reciproc. Opt ore este suma optimă, dar nu trebuie să obțineți toate această odihnă dintr-o singură dată.

Dacă ești o mamă nouă, încercați să aloci spațiu în zi și pentru un pui de somn de 30 sau 90 de minute. Te vei simți mai fericită și mai puțin stresată, ceea ce este un câștig pentru toată lumea.

La 40 de ani

După cum anunță anii 40, își face apariția și menopauza – ceea ce va lăsa aproximativ 26% din toate femeile cu „simptome severe de insomnie care limitează funcționarea în timpul zilei”.

Dacă nu v- ați lovit de această problemă încă, puteți scăpa cu aproximativ șapte, dar dacă întampinați această problemă, atunci veți  avea nevoie de o perioadă mai mare de somn, de 7-9 ore.

La 50 de ani…

Până să împliniți cei 50 de ani, majoritatea femeilor vor fi lovite la menopauză, despre care care specialiștii spun că este dezastruoasă pentru programul tău de somn.

Dovada o arată că melatonina, hormonul care te face să dormi, este produsă doar în prezența unei temperaturi răcoroase a corpului, dar fluctuațiile hormonale din timpul menopauzei perturbă ritmul circadian și determină femeile să se trezească în spaimă în jurul orei 3 sau 4 dimineața.

Încercați să vă apropiați de nouă ore state în pat, ținând cont de calitatea redusă a somnului pe care o puteți experimenta, dar amintiți-vă că prea mult somn poate fi la fel de dăunător ca și cel prea puțin.

Cercetarea precizează că agravează exclusiv riscul de obezitate și depresie. Prea mult somn este orice peste nouă ore, așa că ține cont și de acest lucru.

 

 

sursă text și foto dailymail.co.uk

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *