frumusete

De câte pahare de apă avem nevoie zilnic și alte secrete pentru o piele strălucitoare

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Mulți oameni spun că secretul păstrării unei pieli hidratate, sănătoase și radiante este să se consume opt pahare de apă pe zi.

Este o consiliere comună pe care am auzit-o cu toții de la experții medicali … dar câte pahare de apă ar trebui să bem cu adevărat?

Kelsey Clark, editor de știri despre stilul de viață, a dezvăluit că medicul ei ia spus să folosească o regulă care „vă permite să personalizați consumul zilnic de apă pe baza greutății dumneavoastră”.

Iată trucul ei: luați-vă greutatea și împărțiți-o la doi pentru a identifica numărul de picături de apă pe care ar trebui să le beți pe zi, apoi le puteți converti în grame dacă vă este mai ușor „, a explicat ea.

De acolo, ea a reușit să-și facă aportul zilnic, care era în jur de patru pahare de apă în fiecare zi.

Cu toate acestea, dieteticianul din Sydney, Lee Holmes, a dezvăluit că există de fapt alți câțiva alți factori care trebuie analizați înainte de a determina exact cât de multă apă ar trebui să beți.

Similar cu dieta, aceasta crede că  aportul de apă ar trebui individualizat, iar acest lucru ar trebui luat în considerare atunci când se dă indicații.

Adaptarea la propria greutatea are sens, totuși, alți factori, cum ar fi cât de mult faceți exerciții sau mișcare, va afecta cantitatea de apă de care aveți nevoie pe zi. În plus, dacă suferiți de afecțiuni intestinale, cum ar fi constipația consumul de mai multă apă poate ajuta.

Secretul este să vă ascultați corpul și veți putea să înțelegeți mai bine indicii dumneavoastră de sete și să acționați în consecință.

În altă ordine de idei, această nu recomandă nici consumul exagerat de apă, fapt pentru care, recomandă să țină fiecare cate o sticlă de apă în apropiere. Recomandarea acesteia este consumul de opt pahare pe zi, fără alcool.

„Orientările dietetice australiene recomandă zilnic 30 ml de apă la un kilogram de greutate corporală”, a spus ea.

Pentru o piele  strălucitoare, radiantă, pe langă apa potabilă, există alimente pe care le puteți mânca pentru un ten sănătos. Apa potabilă este cheia pentru menținerea tenului hidratat și radiant, deoarece menține pielea umedă, chiar ajută la reducerea liniilor fine și a ridurilor.

De asemenea, este important să includeți fructe și legume bogate în antioxidanți, cum ar fi fructe de pădure, rodii, morcovi și broccoli.

Alimentele cum ar fi turmericul și ghimbirul, vă pot ajuta să luptați împotriva inflamației și vă ajută să vă oferiți acea strălucire. Turmericul este, de asemenea, un mare antiseptic  și are proprietăți anti-bacteriene.

Alimente bogate în omega-3, cum ar fi nucile, semințele de chia, semințele de in și peștele uleios pot ajuta la reducerea inflamației și uscăciunii și chiar la creșterea circulației.

În cele din urmă, stresul provoacă inflamație în organism, care poate provoca acnee, piele uscată, linii fine și multe altele, fapt pentru care, trebuie evitat pe cât posibil.

Dovezile arată că bacteria intestinală răspunde într-un mod dăunător emoțiilor negative și stresează corpurile noastre.

Când suntem stresați, corpul nostru produce hormoni care ne fac să depășim bacteriile rănite în intestin care ne pot distruge pielea.

 

sursă foto și text dailymail.co.uk

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *