util

Scapă de stres și anxietate cu ajutorul acestor trucuri

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Stilul de viață modern, munca în exces și preocupările zilnice ne pot face stresați și ne pot provoca stări de anxietate. De cele mai multe ori, atunci când manifestăm orice simptome ale acestor afecțiuni, tindem să ne refugiem în mâncare, ceea ce, pe viitor poate deveni unul din cei mai mari dușmani ai noștri.

Ceea ce nu știați poate, este că există câteva metode simple care ne pot scăpa de aceste stări neplăcute.

Oferă-ți timp pentru masa din zi. În acest fel, îi vei oferi creierului timpul necesar pentru a procesa ceea ce faci și, în cele din urmă, să te simți plin, fiind astfel, o modalitate excelentă de a evita consumul de calorii inutile.

Alege să începi ziua bine cu un mic dejun corespunzător, evitând supraalimentarea din cauza anxietății din timpul zilei, consumând pâine cu ulei de măsline.

Renunță la consumul de cafea și la  băuturile care conțin cofeină, fiindcă acestea în combinație cu zahărul,  cresc cantitatea de adrenalină prezentă în corpul dumneavoastră și îmbunătățesc simptomele stresului și anxietății.

Optează pentru consumul de ceai sau apă cu lămâie. Pe lângă faptul că acestea te pot ajuta să te relaxezi, ele îți hidratează corpul și elimină toxinele.

Redu din consumul în exces al ardeiului iute. Conform studiilor, ardeiul iute poate reduce pofta de mâncare.  Substanța din ardeiul iute – capsaicina te face să te simți plin plin și arde calorii mai multe decât alimente, datorită faptului că, corpul folosește mai multă energie pentru a procesa căldura de la ardeii iute. Deci, dacă vă simțiți anxios, puteți încerca acest truc pentru a vă satisface apetitul și pentru a evita să mâncați din nou la scurt timp după masă. Consumat zilnic însă, nu va produce același efect.

Evită mâncărurile roșii și cele galbene. Știați că și culorile au o influență uriașă asupra poftei de mâncare? Când vedem la masă una dintre nuanțele menționate mai sus, creierul nostru declanșează o serie de mecanisme care ne fac să ne simțim flămânzi. De aceea, se recomandă să evitați alimentele mai ales în cazul în care doriți să slăbiți. În acest fel, vă va fi mai ușor să evitați dorința și pofta de a mânca atunci când vă simțiți anxios sau stresat.

Consumă alimente care eliberează „hormonul fericirii”, Atunci când nivelul serotoninei este scăzut, avem tendința de a ne simți mai stresați și instabili din punct de vedere emoțional, ceea ce ne poate determina să dorim mai multă mâncare în cantități mai mari. Este esențial să reglați corect nivelurile de serotonină ale corpului, pentru a avea o dietă echilibrată. Poți mânca alimente bogate în triptofan (o substanță care ajută la nivelarea serotoninei noastre), cum ar fi ananasul, spanacul, prunele și avocado.

Alege aromele de mentă. Există dovezi care sugerează că aroma mentei poate funcționa ca un supliment bun pentru a reduce pofta de mâncare și pentru a vă ajuta să consumați mai puține calorii în timpul zilei. Păstrați la îndemână un ulei esențial cu această aromă pentru a-l putea folosi ori de câte ori sunteți stresat.

 

 

sursă foto www.apa.org 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *