frumuseteutil

Scapă de zahărul din organism în doar șapte zile

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Un desert consumat cu moderație nu poate fi o problemă gravă pentru  organism, însă abundența alimentelor dulci procesate consumate, poate provoca dependență și poate da start unor boli odată cu un surplus de kilograme.

Această metodă folosită pentru a scăpa de zahărul din organism în doar șapte zile poate fi extrem de greu de realizat, dar cu puțină voință, lucrurile pot deveni reale.

Ziua 1: Identificați declanșatoarele de zahăr

Mulți dintre noi consumăm alimentele zaharoase din obișnuință sau pentru confortul emoțional atunci cand suntem stresați. Pentru a întrerupe obiceiurile, mai întâi trebuie să identificați care sunt declanșatoarele dumneavoastră individuale. Începeți săptămana cu cele mai bune intenții, descoperind factorii care duc la aceste consumuri nesănătoase și folosiți apoi strategii care să vă ajute să le împiedicați.

Ziua 2: Curățați dulapurile

Studiile au arătat că sunt mai puține șanse ca oamenii să poftească la anumite alimente atunci când nu se află în imediata apropiere a acestora. Mergând la magazin noaptea târziu, în ploaie este mult mai puțin interesant decât să deschideți un pachet de biscuiți din dulap. Din start, această imagine vă poate ajuta să scoateți zahărul din minte.

Ziua 3: Tăiați alimentele procesate

Cea mai simplă modalitate de reducere a zahărului este de a elimina alimentele procesate din dieta dumneavoastră și de a găti de la zero folosind ingrediente alimentare întregi și o mulțime de legume. În acest fel știți exact ce se întâmplă în produsele alimentare și puteți adapta rețetele prin reducerea conținutului de zahăr. Nu trebuie să fii cel mai bun bucătar din lume pentru a face asta. Simplele salate și supe sunt rapid și ușor de făcut.

Ziua 4: Treci la meniul de cereale integrale

Indicatorii mai puțin evidenți sunt alimentele care se transformă repede în zahăr de către organism, cum ar fi carbohidrații rafinați sau simpli, adică pâine albă, paste albe, orez alb și cușcuș. Pur și simplu trecerea la varietățile de grâu integral este o modalitate ușoară și eficientă de a ajuta la controlul zahărului din sânge și la îmbunătățirea nivelului de energie.

Ziua 5: Umpleți-vă pe fibră

Umplerea fibrelor din legume și cereale integrale este o altă modalitate excelentă de a reduce pofta de mâncare și de a reduce pofta de zahăr. De asemenea, puteți lua în considerare administrarea unui supliment de fibre mari care să contribuie la menținerea tranzitului intestinal normal.

Ziua 6: Reduceți consumul de alcool

Din păcate, alcoolul este un dușman mare în lupta împotriva zahărului.

Reducerea consumului de alcool va reduce drastic aportul de zahăr. Dacă aveți de gând să beți, alcoolul amestecat cu apă minerală și lămaie proaspătă,  poate fi cea mai bună opțiune care vă ajuta să rămaneți bine hidratat.

Ziua 7: Faceți alegeri raționale și amintiți-vă că echilibrul este cheia!

Când încearcă să reducă zahărul, mulți oameni fac greșeala de a înlocui pur și simplu zahărul alb cu alternative nerafinate, cum ar fi siropul de arțar, zahărul de nucă de cocos, siropul de orez și mierea.

În timp ce acestea au avantaje nutriționale față de zahărul alb prelucrat, conținând anumite vitamine și minerale, ele au același efect asupra glicemiei noastre și pot fi la fel de dependente, deci este mai bine să le îndepărtați pentru o vreme, până când poftele sunt controlate.

În cele din urmă, atunci când încercați să reduceți cantitatea de zahăr din dieta dumneavoastră., este important să vă amintiți că echilibrul este esențial.

 

 

sursa text: dailymail.co.uk

sursa foto: deviantart.com 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *