util

Simple metode anti-îmbătrânire a creierului

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Nu este niciodată prea devreme să luăm măsuri specifice pentru a ne menține creierul sănătos. Procesul necesită  răbdare și angajament, dar pașii sunt de fapt ușori și simpli.

Deci, ce puteți face pentru a vă asigura creierul în formă?

Mănâncă bine
O altă cale spre un creier mai bun este prin stomac. Probabil știți că antioxidanții luptă împotriva cancerului. Antioxidanții sunt, de asemenea, buni pentru creier. Ei neutralizează radicalii liberi care dăunează neuronilor creierului.

Obezitatea, hipertensiunea și diabetul sunt boli care subminează modul în care funcționează creierul. Când mâncați alimente sănătoase, evitați aceste boli și vă ajutați creierul să rămână sănătos.

Ajutați-vă creierul și sănătatea dumneavoastră generală, consumând alimente ambalate cu antioxidanți. Includeți legume colorate, fructe, cereale integrale, fasole, pește, nuci și condimente în dieta ta. Reglează sau elimină zahărul, alcoolul și carnea roșie.

Provocați-vă creierul

Ne pare rău să spunem, creierul nostru începe în mod natural să încetinească la varstă fragedă de 30 de ani. Se credea că acest lucru nu poate fi ajutat, dar un baraj de studii noi arată că oamenii de orice vârstă își pot instrui creierul să fie mai rapid și, de fapt, mai tanăr. „Creierul dvs. este o mașină de învățare”, spune doctorul Michael Merzenich, neurolog la Universitatea din California, San Francisco. Având în vedere instrumentele potrivite, ne putem învăța creierul să se comporte ca atunci când eram mai tineri. Tot ceea ce este necesar este practica dedicată: exerciții pentru minte.
Trebuie să te angajezi în activități intelectuale interesante care fac  creierul tău să muncească din greu. Puteți învăța o nouă limbă, juca șah, face dificilă sudokus sau puzzle-uri încrucișate, jucați podul de contract, învățați să dansați tangou etc.

Creierul încetinește odată cu vârsta. Dar când faceți recompense pentru activitățile mentale care vă antrenează, vă împingeți creierul în modul de învățare. Dacă continuați să-l provocați cu „gimnastică mentală”, îl instruiți să rămână ascuțit, sănătos și suplu.

Faceți unele exerciții

Cercetările indică faptul că exercitarea creierului prin învățarea calculului diferențial, jocul de șah, studierea teoriei haosului și implicarea în alte activități psihice dificile face minuni pentru creier. În timp ce acest lucru este adevărat, de asemenea, arată că unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a menține creierul puternic este de a se angaja în exerciții fizice.

Când vă pompați ritmul cardiac prin exerciții, păstrați creierul tânăr. Vă preveniți declinul. Ajutați la creșterea creșterii sângelui în creier, la stimularea aportului de oxigen și la dezvoltarea dezvoltării capilare. Toate acestea sunt esențiale pentru sănătatea creierului.

Rămâi bine odihnit
Când obțineți cantitatea potrivită de repaus și somn, permiteți regenerarea celulelor corpului. Obținerea de odihnă suficientă întărește creierul, mărește memoria și calmează mintea.

Stai calm
Cercetările arată că stresul poate afecta în mod negativ memoria, învățarea și alte procese cognitive. Nu vă permiteți să vă debilitați de stresul cronic. Îmbunătățiți- vă capacitatea de a face față stresului prin implicarea în activități fizice, meditație și yoga. Atunci când alegeți o nouă activitate de învățat, asigurați-vă că faceți ceva interesant, cum ar fi lecțiile de dans cha-cha sau învățarea unei limbi noi.

Socializează
Este important să aveți prieteni și o rețea socială de sprijin. Când interacționați cu oamenii, vă îmbunătățiți sentimentul de bunăstare. Combați sentimentele de depresie și de izolare. Vă întăriți abilitățile și memoria cognitivă.

Trăiți un stil de viață sănătos
Nu în ultimul rând, stilul tău de viață contează! Există multe studii care leagă consumul excesiv de alcool și fumatul la riscuri mai mari de a deveni deprimat sau anxios. Cercetările arată, de asemenea, că persoanele cu obiceiuri de viață proaste sunt de asemenea mai predispuse să dezvolte demență în comparație cu persoanele care cultivă un stil de viață sănătos.

 

 

 

 

 

sursă text eatlove.live www.rd.comwww.health.harvard.edu

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *