frumusete

Spune adio dietelor care te împiedică să te bucuri de alimentele preferate! Iată cea mai simplă și eficientă rețetă pentru o viață mai lungă

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

O dietă sănătoasă este cheia dacă vrei să trăiești o viață mai lungă, dar asta nu înseamnă că întotdeauna trebuie să întorci spatele alimentelor pe care le iubești.

Și vestea bună este că ciocolata, cafeaua și vinul roșu se numără printre alimentele care are același efect asupra longevității, precum ceaiul verde, usturoiul și ouăle.

Potrivit dieteticienului australian Dr Joanna McMillan, aceste alimente sunt dovedite pentru a vă ajuta să trăiți mai mult pentru că sunt împachetate cu antioxidanți bătrâni.

Alimentele care conțin antioxidanți (cunoscute sub numele de polifenoli) pot reduce inflamația în organism și vă ajută să vă protejați celulele împotriva daunelor oxidante – ceea ce este în cele din urmă modul în care îmbătrânim.

Doctorul McMillan a discutat despre o serie de alimente pe această temă, prima fiind cafeaua, cea care se consideră de obicei cea mai  nesănătoasă.

Ea a spus că un studiu foarte interesant din Marea Britanie a descoperit recent că oamenii care beau până la opt cești de cafea pe zi trăiau mult mai mult și au arătat un risc mult mai mic de deces decât cei care nu o consumau.

Expertul a mai spus că și ceaiul verde a fost extrem de benefic, deoarece a fost ambalat cu polifenoli, însă nu în cantități enorme. Recomandarea consumului de ceai verde este de maxim patru cești pe zi.

Boabe bogate în antioxidanți, ciocolată neagră și vin roșu au făcut de asemenea lista alimentelor pe care dieteticienii le-au spus că pot contribui la o viață mai lungă.

Vinul roșu poate fi inclus ca parte a unei alimentații sănătoase, însă dr. McMillan a spus că ar trebui consumat doar la mese.

Ea a explicat că aceste alimente precum vinul, ceaiul și cafeaua pot ajuta la reducerea inflamației în organism și previn bolile de inimă și alți factori care pot duce la cancer.

Alte alimente care pot contribui, de asemenea, la o viață mai lungă includ legumele cu frunze, ceea ce dieteticianul spune că oamenii ar trebui să mănânce în fiecare zi.

De asemenea, usturoiul a fost demn de menționat deoarece conține o gamă de compuși diferiți de tip antioxidant, alicina fiind cea mai importantă.

Allicina are proprietăți antibacteriene, antifungice și antivirale, potrivit Centrului Medical al Universității din Maryland.

„Au fost făcute multe cercetări despre avantajele usturoiului, așa că încercați să folosiți usturoiul în bucăți sau ușor gătit, decât să îl prăjiți”, a spus dr. McMillan.

Ea a adăugat, de asemenea, că uleiul de măsline a fost un plus excelent la orice dietă, deoarece nu numai că este ambalat cu antioxidanți, dar este și bogat în acizi mononesaturați, care sunt considerați a fi grăsimi sănătoase.

Ouăle au primit, de asemenea, accept pentru o viață mai lungă, de către dr. McMillan.

Gălbenușurile de ou, în special, pot ajuta la reglarea zahărului din sânge prin stabilizarea poftei de mâncare și prin scăderea riscului de diabet.

 

 

sursă text dailymail.co.uk

sursă foto StyleCraze

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *