util

Top 12 mituri despre alimente, în care britanicii cred

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Un sondaj de 2.000 de adulți sugerează că mulți britanici cred încă într-un număr de mituri nutriționale.

Aproape jumătate din ei au recunoscut că au căutat informații nutriționale despre mâncarea lor, iar un sfert din ei au susținut că au decis ce este bun și ce este rău să consume, după ce au căutat noutăți în mass-media.

Mai mult de o cincime au spus că ei cred că sucurile de fructele sunt la fel de hrănitoare ca și consumul întregului aliment.

Specialiștii susțin însă, că diferența dintre adevăr și un mit poate fi oarecum neclară, astfel că este important să se facă distincția între acestea și să se obțină informații de la surse reputate, nu din auz.

1. Portocalele sunt cea mai bună sursă naturală de vitamină C.
Căpșunile conțin, de fapt, mai multă vitamină C decât portocalele (57mg / 100g comparativ cu 42mg / 100g pentru portocalele ușor de curățat). Doar șapte căpșuni asigură cantitatea zilnică recomandată de vitamină C, care contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar, împreună cu reducerea oboselii .

2. Gătitul fructelor și a legumelor reduce valoarea nutritivă
Gătitul distruge niște vitamine sensibile la căldură, cum ar fi acidul folic și vitamina C. Cu cât fructele sau legumele sunt mai expuse la căldură, cu atât pierd o valoare nutritivă mai mare. Cu toate acestea, în unele cazuri, beneficiile pentru sănătate sunt deblocate prin gătit.

3. O mare parte din fructe afectează dinții
Fructele care au un conținut ridicat de acid pot deteriora smalțul dinților dacă sunt consumate în exces. Totuși, zahărul din majoritatea fructelor nu vă va distruge dinții.

4. Morcovii vă ajută să vedeți în întuneric
Acesta este un mit, dar morcovii chiar conțin vitamina A, care este importantă pentru o vedere bună.

5. Consumul de țelină arde mai multe calorii decât le obține

În realitate nu există alimente cu conținut scăzut de calorii. Chiar dacă țelina are calorii scăzute, densitate mare de apă și fibre înalte, corpul tău încă nu folosește cât mai multe calorii pentru a-l procesa pe măsură ce există într-un băț de țelină.

6. Fructele organice sunt cele mai sănătoase
Există o diferență nutrițională neglijabilă între fructele organice și neecologice.

7. Ciocolata este un afrodisiac
Există dovezi limitate că ciocolata este un afrodiziac, deoarece există cantități atât de mici de substanțe care au un efect asupra dorinței în ciocolată.

8. Sucul de fructe este la fel de hrănitor ca și consumul de fructe întregi
Fructele întregi conțin fibre vitale și substanțe nutritive care sunt îndepărtate la stoarcerea sucului.

9. Fructele uscate și cele proaspete au o valoare nutrițională egală
Căldura utilizată la uscarea fructelor poate reduce cantitatea de substanțe nutritive sensibile la căldură, cum ar fi vitamina C. Cu toate acestea, o bucată de fructe uscate conține substanțe nutritive similare ca fructele proaspete, într-o porție mai mică.

10. Este nevoie de șapte ani pentru a digera guma de mestecat
În timp ce stomacul nu digeră guma la fel ca și alte alimente, tot își face drumul prin sistemul propriu în același mod.

11. Fructul nu trebuie consumat după ora 14:00
Fructul este sănătos în orice moment al zilei.

12. Fructul trebuie consumat numai pe stomacul gol
Nu există dovezi științifice care să sugereze efecte secundare negative ale consumului de fructe înaintea altor alimente.

 

 

sursă text și foto independent.co.uk

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *