util

Trucurile care te vor ajuta să adormi în cel mai scurt timp

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Probleme cu somnul? Câteva trucuri vă pot ajuta să adormiți mai repede. Iată ce poți face pentru a scăpa de problemele de somn.

Alimentație este punctul forte care te ajută să adormi cât mai repede

Alege să mănânci la cină ceea ce mănânci în mod obișnuit și ușor, cum ar fi o banană înainte de culcare, are potasiu și magneziu, 2 substanțe care te vor ajuta să adormi în cel mai scurt timp. Puteți încerca, de asemenea, ceai de banane: tăiați o banană într-o ceașcă de apă clocotită, lăsați-o câteva minute, apoi beți ceaiul împreună cu miere. Ajută la reglarea zahărului din sânge.

Migdalele ajută, de asemenea, în cazurile de insomnie, deoarece încetinesc ritmul cardiac. Evitați, pe cât posibil, alimentele foarte condimentate și grase înainte de a merge la culcare, pentru că sunt greu de digerat și corpul dumneavoastră va a avea probleme. De evitat și brânza cu un conținut scăzut de grăsimi. Deși brânza cu un conținut ridicat de grăsimi nu este recomandată noaptea târziu, brânza cu un conținut scăzut de grăsimi ar putea avea efectul opus. Este bogată în triptofan, care este un aminoacid, considerat de ajutor în caz de insomnie. Încercați să amestecați brânza de vaci cu niște fructe sau miere și veți avea gustarea perfectă înainte de culcare.

Păstrează-ți picioarele calde

Folosește șosetele pentru a te ajuta să-ți redirecționezi fluxul de sânge către extremități. În acest fel căldura redistribuită va pregăti mintea pentru un somn rapid și liniștitor .

Fă exerciții cu degetele de la picioare

Cu picioarele calde, încercați să vă încordați și să vă relaxați degetele de la picioare alternativ. Toată tensiunea din corpul tău ar trebui să dispară și te vei simți mult mai relaxat. Aceasta face parte dintr-o tehnică foarte cunoscută folosită pentru combaterea insomniei, numită relaxare musculară progresivă, ajutând la eliberarea tensiunii din corp, oferind o stare de relaxare.

Fă exerciții de respirație

Exercițiul de respirație 4-7-8, prin care inspirați 4 secunde, țineți respirația 7 secunde și expirați apoi timp de 8 secunde, vă poate ajuta să adormiți cel mai repede.

Încearcă să rămâi treaz

Această metodă, numită psihologie inversă, a fost demonstrată a ajuta dacă atunci când vrei să adormi, îți impui să rămâi treaz.

Fă un rezumat în sens invers al zilei ce tocmai s-a încheiat

Acesta este alt truc de psihologie inversă pe care îl puteți folosi este să vă umpleți mintea cu activitățile deja desfășurate. Încercați să vă gândiți la cele mai banale lucruri pe care le-ați făcut: ce ați mâncat la cină, ce tren ați luat acasă, cu cine ați vorbit. Aparent, această tehnică vă va ajuta să vă relaxați și să vă curățați mintea de griji.

Spală-te cu apă rece

Deși se crede că apa rece te ține treaz, acest lucru are efecte neașteptate, dacă te speli pe față cu apă rece apoi merg rapid la culcare.

 

 

sursă foto sleepproblemandyou.wordpress.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *