util

Scapă de problemele cu somnul consumând aceste alimente

Probleme cu somnul?  Există posibilitatea să ai un deficit de Omega 3 în organism. Specialiștii susțin că pentru a avea un somn liniștit este important să primim aportul de Omega 3 care poate fie obținut din peștele gras, cum ar fi somonul sau semințele de cânepă, în cazul în care  ești vegetarian sau vegan. Alte specii de pești, inclusiv macroul, tonul și sardinele sunt, de asemenea, bogate în omega 3. De asemenea, îl puteți găsi în nuci, semințe și uleiuri pe bază de plante, cum ar fi uleiul de in, uleiul de soia și uleiul de canola.

Omega 3 este cheia pentru a obține o oră suplimentară de odihnă în fiecare noapte în acest an, a susținut un expert în domeniu. În plus, noi studii sugerează că un consum de Omega 3 duce la scăderea cu 20% a anxietății. Pe lângă această metodă recomandată de specialiști, puteți utiliza câteva trucuri simple cum ar fi:

Crează un sanctuar de somn: îndepărtați orice lumină albastră de pe iPhone și dispozitivele mobile și păstrați-vă dormitorul doar pentru somn și relaxare.

Blochează lumina de afară: Nu lăsați lumina albastră să pătrundă în dormitor și restricționați acest lucru cu două ore înainte de culcare.

Folosește parfumul de lavandă: pulverizează levănțica fie pe perne, fie în întreaga cameră pentru a obține relaxare.

Fă un duș sau o baie seara: Acest lucru relaxează și ajută la obținerea unui somn liniștit.

Bea ceai de mușețel: fă asta cu o oră înainte de culcare pentru a te calma.

Luați un supliment de magneziu: Acesta ajută mușchii să se relaxeze.

Exersează recunoștința: Gândește-te la ceea ce ești recunoscător.

Încearcă meditația: Aceasta poate fi utilă pentru a te ajuta să dormi.

Practicați respirația profundă: Acest lucru va face să adormiți mai ușor .

 

 

 

sursă text dailymail.co.uk

Tags:
Intră pe pagina principală a site-ului pentru a vedea cele mai noi articole! Clik aici: Acasa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *